Početna Danas u gradu Osmi Weekend Media Festival u Rovinju obeležila krilatica: Content is the king!

Osmi Weekend Media Festival u Rovinju obeležila krilatica: Content is the king!

0

media festival3

Uprkos neizvesnoj situaciji koja se dešavala poslednje nedelje na granici između Hrvatske i Srbije, ekipa NShronike je ipak uspela da probije sve koridore i sretno stigne na osmi po redu Weekend Media Festival u Rovinju, koji je okupio preko 4000 učesnika iz regiona i značajnih svetskih imena u domenu medija.

media festival4

Veliki broj novinarskih ekipa, kompanija i agencija iz marketinških sfera, internet tehnologija, napravili su odličnu fuziju gde je svako mogao da pronađe interesantno predavanje za sebe, dobije korisne informacije, nauči nešto novo, dok je u večernjim časovima sledilo opuštanje uz bogat muzički program. Zanimljiv program koji je trajao dva dana je ispunio sva naša očekivanja, na žalost nismo bili u mogućnosti da ispratimo sva predavanja jer su se ona dešavala istovremeno u četiri dvorane, koje su bile popunjene do zadnjeg mesta.

media festival2

Ono što je interesantno za naše građane je svakako činjenica da firma Uber dolazi u Srbiju i Hrvatsku, čime će prevoz biti jeftiniji i moći ćete da sa svog mobilnog telefona, u kratkom roku, pronađete svoj prevoz za određenu destinaciju. Jedna od tema o kojoj se mnogo pričalo na ovogodišnjem festivalu medija je bila i platforma sadržaja ili popularno nazvana “content”, gde je zaključeno da je sadržaj ono što privlači kompanije, agencije da se reklamiraju na određenim medijima a istovremeno privlači gledaoca ili čitaoca da se odluči za određeni proizvod.

media festival

Na panelu “Pogled preko plota” na kojem je između ostalih učestvovao i predsednik Color Press Grupe, Robert Čoban, koji je izjavio da je prosto neverovatno da se desi jedan klik i da na festival u Rovinju mora da ide “kozijim stazama”, polemisalo se upravo o contentu kao krajnjem proizvodu koji ide pred konzumenta kao i o njegovom kvalitetu. S tim u vezi, prikazani su podaci iz regiona gde je magazin “Lepota&Zdravlje” na samom vrhu lestvice po prodatim tiražima u zemljama bivše SFRJ, što je pokazatelj da gigant poput CPG prvenstveno bira kvalitetan sadržaj. N1 televizija je imala svoju prezentaciju na kojoj je prikazana važnost saradnje država iz regiona radi dobijanja realne i kompletne slike nekog događaja. Tom prilikom, Tihomir Ladišić (direktor programa N1 TV koji se emituje iz Hrvatske), je izjavio: Pokazali smo da u jednoj situaciji kada su bile blokirane granice, kada nije postojala ni politička ni bilo koja druga komunikacija, u programu N1 TV, uživo iz Beograda i Zagreba su se radili trosatni program sa reporterima u sve tri zemlje, imali realnu sliku dešavanja a to je samo dokaz da u vremenu gde politika pritiska većinu medija, ovakav program ima snagu da opstane i prezentuje pravo lice određene situacije.

media festival1

Veliki do konferencije zauzela je i priča o marketingu preko interneta, društvenih mreža i načinu kako osvojiti potrošača. Zaista pregršt noviteta i zanimljivih tema je razmotreno na Weekend Media Festivalu, a nama ostaje da se unapred radujemo devetom festivalu sledeće godine i da se nadamo da ovog puta nećemo biti vraćani sa granice i put tražiti kozijim stazama.

Autor i foto: Bojana Šević, NsHronika.rs