Početna Gradske teme Još uvek se ne nazire početak gradnje tunela kroz Frušku goru

Još uvek se ne nazire početak gradnje tunela kroz Frušku goru

auto_put_novi_sad_ruma

Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu Branislav Bugarski poručio je da je Pokrajinska vlada do sada izuzetno nezadovoljna radom na projektu Fruškogorskog koridora i tunela kroz Frušku goru.
“Još 2012. mi smo dogovorili da se 2013. godine obezbedi 12 milijardi dinara za ovaj projekat, ali nakon prve rekonstrukcije republičke Vlade, Vojvodina niti je dobila pare, niti tunel, ali je sa tada novim ministrom Igorom Mirovićem dogovoreno da se radi idejni projekat”, naveo je Bugarski.
Dodao je da je Vojvodina 2014. godine iz svog budžeta obezbedila ponovo 200 miliona dinara, ali da “zbog republičkih izbora opet nije bilo napretka i sredstva nisu bila utrošena, te da je za ovu godinu Vojvodina obezbedila 75 miliona dinara”.
“Tražimo od republičke Vlade i ministarke Mihajlović da se u roku od 7 dana nastavi rad na projektu tunela kroz Frušku goru i raspiše tender za idejni projekat, jer građani Iriga ne zaslužuju da budu taoci lošeg upravljanja projektima”, rekao je Bugarski.
Prema rečima potpredsednice Vlade Srbije Zorane Mihajlović, ovaj projekat je konačno došao na listu prioriteta Vlade.
“Nije bilo lako i dugo je trebalo da projekat Fruškogorskog koridora postane prioritet republičke Vlade, ali sada mogu da vam garantujem da jeste i ovog koridora će sigurno biti. Ugovor o prenosu sredstava, a time i uslovi za raspisivanje javne nabavke za izradu idejnog projekat biće na prvoj sledećoj sednici Vlade Srbije”, poručila je Mihajlović. Kako je rekla, novac za ovaj projekat postoji, a sada je važno krenuti što pre sa realizacijom prvih koraka koji su već spremni.
Danas je održan sastanak Radne grupe za Fruškogorski koridor.
Kako je najavljivano u oktobru 2013. godine, nakon dogovora republičkih i pokrajinskih vlasti, trebalo je da gradnja krene početkom 2014. Kako je rečeno, “najvažniji značaj koridora Novi Sad – Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila”.

Autor: agencije