Početna Gradske teme Beogradska firma uvodi novi elektronski sistem na novosadskim pijacama

Beogradska firma uvodi novi elektronski sistem na novosadskim pijacama

0

Beogradska firma “Electus” dobila je posao uvođenja nove platforme za, između ostalog, elektronsku evidenciju i prikazivanje cena kupcima na tezgama.

JKP “Tržnica” najavila je nedavno uvođenje sistema za naplatu pijačnine od prodavaca, ukupnih, zakupljenih i slobodnih tezgi, kao i promociju ponude na pijacama putem LED ekrana i QR kodova.

Pomenuta beogradska firma jedina se javila na tender i ponudila cenu nešto malo nižu od procenjene vrednosti ovog obimnog posla. Tako će ukupan posao koštati 30,9 miliona dinara sa PDV, a rok za isporuku, instaliranje i puštanje sistema u rad je 60 dana.

U “Tržnici” su ranije rekli da je cilj transparentnije predstavljanje cena kupcima.

“Ovo podrazumeva da zakupci pijačnih usluga na nekoliko pijaca kojima upravlja ‘Tržnica’ na transparentan, jasan i nedvosmislen način imaju mogućnost isticanja cena svojih proizvoda na tezgama u zakupu. Sa druge strane, kupci koji se snabdevaju svežim životnim namirnicama imaju mogućnost da vide od koga kupuju proizvode, što može biti svojevrsna korist za prodavce na tezgama. Isticanje cena na pijačnim tezgama kojima upravlja ‘Tržnica’ predstavlja transparentan odnos prema posetiocima pijaca, gde će svaki prodavac biti jasno identifikovan, a kupac informisan od koga kupuje robu”, poručili su u “Tržnici”.

Ova praksa ima za cilj da cene u budućnosti na pijacama budu jasno istaknute jer, kako zaključuju u “Tržnici”, a pokazuje i iskustvo na terenu, mnogi građani se u zavisnosti od prakse prodavaca da ističu cene odlučuju da li će kupiti namirnici na određenoj tezgi.

Izvor: 021.rs
Foto: Pixabay