Početna Gradske teme Novinarka RTV kažnjena zbog pitanja upućenog Aleksandru Vučiću

Novinarka RTV kažnjena zbog pitanja upućenog Aleksandru Vučiću

logo-rtv-latinica

Svetlana Božić Krainčanić, urednica dopisništva Radio-televizije Vojvodine u Beogradu, kažnjena je juče smanjenjem plate za 20 odsto zbog pitanja postavljenog predsedniku Vlade Aleksandru Vučiću, na konferenciji za novinare 1. aprila ove godine. NUNS i NDNV poručuju – novinarka nije prekršila nijednu normu.

Podsetimo, novinarka RTV je na konferenciji za novinare Vučiću, pored svog pitanja, postavila i pitanje “Inicijative mladih za ljudska prava” koja je neposredno pre konferencije protestovala ispred zgrade Vlade i tražila od Vučić odgovori na pitanja šta misli o političkom projektu “velike Srbije” i da li se odriče politike koju je vodio devedesetih godina.

Direktor RTV Srđan Mihajlović je rekao kažnjenoj Svetlani Božić Krainčanić da će, po povratku na posao, moći slobodno da radi, čak i da ide na Vučićeve pres konferencije, ali je u rešenju o kazni napisao da procenjuje “da će izrečena mera uticati na zaposlenu da ne učini istu povredu radne obaveze, kao i da će preventivno uticati na zaposlene”, prenosi Cenzolovka.

Portal podseća da je pitanje glasilo: “Pošto ste rekli da je za vas jedina sporna stvar kada je Šešelj u pitanju njegova politika, koja je nazadna, da li to znači da se vi na neki način ne odričete te politike devedesetih, kada ste i sami bili uz Šešelja?”

Premijer je, nakon toga, glasno primetio da je reč o pitanju na kojem insistira Inicijativa mladih, što je potvrdila i novinarka. Premijer je zatim odgovorio na pitanje.

U informativnoj redakciji RTV su mi po povratku sa pres konferencije rekli da ne pravim prilog i umesto toga su zatražili službeno izjašnjenje o mom postupku. Prilog je napravljen od uvodnog dela Vučićevog izlaganja, bez novinarskih pitanja. Direktor je, navodno, slušao direktan prenos pres konferencije, pa je tako saznao šta sam pitala – kaže Svetlana Božić Krainčanić za Cenzolovku.

Postavljanje pitanja zabeležio je samo portal Insajder​.net.

Izvor: Beta / N1
Foto: RTV / Logo

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here