Početna Intervju dana Maja Otić: Na sajmu kozmetike u Parizu dokazali smo svoj kvalitet!

Maja Otić: Na sajmu kozmetike u Parizu dokazali smo svoj kvalitet!

0

ayna gazdarica

Novosadska kompanija “Ayna cosmetics” osvojila je peto mesto na nedavno održanom najvećem Sajmu kozmetike na svetu – Cosmeeting and Creative Beauty u Parizu.
“Ayna cosmetics” je firma iz Novog Sada, koja se bavi proizvodnjom kozmetičkih proizvoda i preparata za održavanje kože. Cosmeeting and Creative Beauty, 12. po redu Sajam u Parizu, je za tri dana okupio oko 18.000 posetilaca iz celog sveta, koji su imali priliku da upoznaju nove brendove, preparate, dobavljače kao i najnovije proizvode u okviru ove kompanije.
U konkurenciji od 49 izlagača širom sveta, ova kozmetička kuća se u kategoriji Anti-aging proizvoda, sa “Anti-age supreme booster” serumom svrstala u kategoriju najboljih. Direktorka “Ayna cosmetics” Maja Otić, izjavila je za naš portal da je iznenađena ostvarenim uspehom, te da se nada da će im ovo priznanje pomoći u daljem poslovanju, kao i da će značajno zainteresovati potencijalne kupce.

Šta za vas znači osvajanje 5. mesta na ovako renomiranom skupu?

Pošto je Creative Beauty – Beyond Beauty Paris jedan od najboljih sajmova kozmetike, osvojeno 5. mesto na tako prestižnom takmičenju je nešto najbolje što smo mogli očekivati. Ovim prestižnim mestom smo dobili topao vetar u leđa i nadu da istrajemo u našoj ideji i da nastavimo dalje. Žiri je ovim jasno stavio do znanja da imamo jako dobre proizvode koji su izuzetno kvalitetni. Na takmičenju nije mogao svako da učestvuje, već samo brendovi koje su organizatori sajma odabrali, tako da je i ta činjenica bila odličan uspeh za nas.

Koji je bio cilj vašeg odlaska na sajam kozmetike ?

Na sajam smo otišli da bismo videli kako se naš proizvod kotira u inostranstvu i da bismo proverili da li takva vrsta proizvoda ima mesta na inostranom tržištu. Naše proizvode su testirale mnoge žene i sve su bile oduševljene. Praktično nismo imali negativnih komentara, ali smo takmičenjem na sajmu hteli da vidimo tačno gde nam je mesto na tržištu i da li je naš kvalitet opravdan i kod žirija koji je brojio 120 osoba (55 distributera iz celog sveta i 65 novinara i blogera, takođe, iz celog sveta).

Da li ste se nadali tako dobrom plasmanu vaših proizvoda?

Sama činjenica da su nas organizatori sajma odabrali da učestvujemo na takmičenju bila nam je ogroman uspeh. Organizatori sajma su birali brendove, ne starije od pet godina koji su imali nesvakidašnji proizvod i primamljivo pakovanje. Mi smo im se dopali jer su naši proizvodi izuzetno kvalitetni, a nesvakidašnje upakovani i svojim pakovanjem i ambalažom odaju sofisticiranost. Kada smo sa organizatorima sajma pripremali našu prezentaciju uopšte nismo ni sanjali da ćemo se tako dobro kotirati. Ali, kako hrabre uvek prati i pomalo uspeha, tako smo i mi došli do nama prestižnog mesta.

ayna2

Koliko je konkurencija bila jaka?

Konkurencija je bila izuzetno jaka. Mi smo nov brend i samim tim nismo brendirani u svetu, a još ni kod nas. Od konkurencije su bili svi brendovi koji su mnogo više imali sredstava za marketing na sajmu i za samo promociju. Ipak se pokazalo da na ovom sajmu to nije bilo presudno i da je žiri obraćao pažnju samo na proizvod.

Šta sadrže Vaši kozmetički preparati i šta ih je izdvojilo od ostalih (gostujućih) brendova?

Naša kolekcija je osmišljena tako da je multifunkcionalna u dva pravca. Prvi pravac je taj da naši proizvodi sadrže više od tri aktivne komponente visokog kvaliteta koje smo kupovali od najboljih svetskih proizvođača. Svaka komponenta ima određenu funkciju na koži, pa naše kreme mogu koristiti i osobe od 30+ godina, jer duboko hidriraju kožu i jačaju tonus, a mogu koristiti i žene koje imaju bore i fine linije jer svaka krema intenzivno popunjava bore na licu. Drugi pravac multifunkcionalnosti ogleda se u tome da su kreme dizajnirane tako da se prilgođavaju stanju kože. Antirid kremu za očnu zonu (Anti-age satin silk eye cream) možete koristiti ne samo oko očiju, već i na celo lice, dnevnu kremu (Perfect anti-age day cream) možete koristiti uveče, a noćnu kremu (Anti-age night cream) možete koristiti preko dana kada vam koža zahteva veću regeneraciju (ja lično noćnu kremu koristim preko dana u toku zime jer mi je koža jako suva zbog vremenskih prilika). Anti-age supreme booster serum može da se koristi samo kao krema jer je on kremast, a ne uljan (što je najviše oduševilo žiri i posetioce sajma, jer je najteže formulisati kremaste strukture seruma).

ayna4

Koliko ste dugo radili na stvaranju i kreiranju proizvoda?

Na stvaranju i kreiranju proizvoda smo radili pune dve godine. Mnogo smo uložili truda i sredstava za prve uzorke i razna testiranja. Dizajn ambalaže i potraga za ambalažom je odnela minimum pola godine. Hteli smo da osim savršenog proizvoda (same kreme) korisnici dobiju i potpuni ugođaj ambalažom i kutijom. Do pravljenja konačnog proizvoda trebalo nam je puno muka i vremena, a ponajviše strpljenja.

Da li “Ayna cosmetics” sadrži proizvode namenjene muškarcima?

Ayna Cosmetics sadrži tri proizvoda za muškarce. Ulje pre brijanja (Pre shave oil) koje neguje kožu, omekšava bradu i priprema dlake za brijanje. Smanjuje iritaciju kože i omogućava brijaču da lakše klizi. Drugi proizvod je After shave balm, balzam za posle brijanja, koji je kremast a ne u vidu losiona. Neguje iritiranu kožu i hidrira je tako da se može korsititi i kao krema. Treći proizvod je Anti-age face cream, krema koja dubinski hidrira, regeneriše kožu, jača njen tonus i popunjava bore i fine linije.

Savet za svakodnevnu negu kože muškarca i žene?

Jedini savet koji bih preporučila svima jeste da kožu redovno neguju. Pojavu bora i finih linija stvara suva i dehidrirana koža, zbog toga je važno da se svakodnevno koža neguje, kako bi se odložila pojava bora ili se one smanjile ako već postoje.

Kakvi su vam planovi za budućnost?

Trenutno radimo na osmišljavanju 28 novih proizvoda. Svaki proizvod će biti nesvakidašnji i takve sigurno nećete moći da pronađete na tržištu. Nažalost, u potpunoj realizaciji nas sprečava finansijski faktor. Idealno bi bilo da za sada poradimo na prodaji, koja će nam omogućiti dalji razvoj. U svakom slučaju tek smo se zaukali i još ćemo proizvoditi divne i kvalitetne proizvode.

ayna3

Tekst: Tamara Kovačević

Foto: Arhiva Ayna Cosmetics