Početna Intervju dana Novosadska Youtube zvezda Bidžovan: Za snimanje klipova me inspirišu različiti mentaliteti Novosađana

Novosadska Youtube zvezda Bidžovan: Za snimanje klipova me inspirišu različiti mentaliteti Novosađana

Biljana Stojiljković, poznatija među internetskim korisnicima kao Bidžovan, smatra se najistaknutijom novosadskom influenserkom na društvenim mrežama.

Njene Youtube klipove do sada je videlo preko deset miliona ljudi, koji su postali njen klub fanova na Internetu. Biljana je nedavno u društvu novosadskog jutjubera Darka Radovca, maga jutjubskih algoritama Aleksandra Aškovića Kojota, holandskog jutjubera Rensa Polmana i beogradskog jutjubera Vladimira Markovića bila panelista na Brave New Media” Forumu u organizaciji DW Akademije u Beogradu, a za NsHroniku govori o fenomenu influensinga u digitalnim komunikacijama.

Kada je nastala ideja za osnivanje Youtube kanala ‘‘Bidžovan’’?
– Youtube kanal sam otvorila nakon šest meseci snimanja za Instagram. Sasvim spontano je bilo, bez ikakvog planiranja i kalkulisanja. Prosto sam želela da se oprobam.

Budući da važite za istaknutu novosadsku jutjuberku i instagramerku, jednom rečju, influenserku, koliko je zapravo dug put od formiranja Youtube kanala do statusa Youtube senzacije?
– Pa, više sam u jednom momentu postala instagramska senzacija nego jutjubska senzacija. Za Youtube više i ne snimam. Put nije bio baš dug, već posle nekoliko klipova ljudi su počeli da me prate. Smatram da ako radite nešto što vam zaista prija, nisu vam bitni pratioci i lajkovi, i baš zato će vam i oni doći mnogo lakše nego nekome ko samo razmišlja o brojkama.

Nedavno ste bili govornik Youtube panela u okviru ‘‘Brave New Media’’ Foruma u Beogradu, gde je skrenuta pažnja na činjenicu da je neophodna sistemska edukacija klinaca o jutjubskim sadržajima. Kako biste opisali profil vase jutjub publike?
– Uglavnom me prate tinejdžeri, nađu se i mlađa deca, a u poslednje vreme sve više i odrasli ljudi. Koliko sam ja stekla utisak, uglavnom me prate ljudi koji vole kritičko razmišljanje, parodiju i preispitivanje društva.

Menadžer DW multimedijalne platform za balkanske zemlje Klaus Dahman izjavio je tokom jedne pause u okviru ‘‘Brave New Media’’ Foruma u Beogradu da novi mediji, kojima pripadaju i Youtube kanali, ne moraju biti upisani u registru medija. Kakav je vaš stav u vezi sa tim budući da samo registrovani novi mediji mogu dobiti finansijsku pomoć od države?
– Danas, ukoliko imate kameru, nije vam potrebna nikakva finansijska pomoć, što je mač sa dve oštrice. U jednu ruku, ljudi koji zaista imaju šta da kažu mogu time da se bave bez ičije podrške, dok s druge strane, i svaka budala koja nema šta da kaže nego samo vapi za pažnjom isto to može da uradi.

U kojoj meri, gledajući iz vašeg jutjubskog ugla, Novi Sad kao urbana lokacija predstavlja inspiraciju za snimanje klipova?
– Novi Sad je za mene kao vlastiti dom. Sviđa mi se što ima ljudi iz čitavog Balkana, a ne isključivo iz Srbije, s obzirom na to da su mi ljudi i njihovi različiti mentaliteti inspiracija za snimanje klipova.

Autor: Anđela Zec
Foto: Minjiks

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here