Početna Kultura Dirljiva priča o humanosti: Film “Mora da ovo nije sve” sutra pred...

Dirljiva priča o humanosti: Film “Mora da ovo nije sve” sutra pred Novosađanima

0

Mora da ovo nije sve

Film “Mora da ovo nije sve” biće premijerno prikazan i u Novom Sadu u bioskopu Arena 17. februara u 20:30h.

Tema debitantskog ostvarenja Uroša Maksimovića je humanitarna aukcija dresova koju je pokrenuo dvadesettrogodišnji student Jovan Simić. On je odlučio da svoju kolekciju dresova koju je skupljao godinama proda i na taj način pomogne lečenje devojčice Nađe Novaković koju nije poznavao, a kojoj je bilo potrebno 300.000 evra za lečenje teškog oblika leukemije u Nemačkoj.

Ono što je Jovan Simić učinio u mnogome prevazilazi samo pomoć jednom detetu, on nam je pokazao da možemo da budemo ljudi samo ako hoćemo, svojom energijom je uspeo da pokrene čitavu Srbiju i da se zahvaljujući tome za neverovatno kratko vreme skupi veliki novac. Kako je Jovan jedan od nas, neko ko nema novca živi kao i većina građana Srbije, mi možemo lako da se identifikujemo s njim i shvatimo da pomagati nije privilegija bogatih. A nama je bilo važno da to što je ovaj mladić učinio ne bude stvar trenutka, nešto što će biti brzo zaboravljeno, pa smo iz tog azloga odlučili da o svemu ovome snimimo film i na taj način produžimo trajnost Jovanovog dela – stoji u saoštenju povodom novosadske premijere.

Jovan je uspeo da organizuje dve aukcije svojih dresova, jednu u Beogradu, a drugu u Novom Sadu, te upravo iz tog razloga i dve premijere filma. Na ove dve aukcije skupljeno je preko 60.000 evra. Uključili su se sportisti, novinari, glumci i mnoge druge javne ličnosti.

One koji su najviše pomogli organizaciju aukcija publika će imati prilike da vidi u filmu kao i u Areni nakon premijere, kada će se prisutnima predstaviti ekipa koja je realizovala film kao i trojac iz “Državnog posla”, Nenad Pagonis i drugi. Takođe, publika će moći da upozna i malu Nađu Novaković, jednu od glavnih junaka ove priče, koja je danas zdravo i srećno dete koje ima budućnost, zahvaljujući Jovanu Simiću i akciji koju je pokrenuo.

Autor: NSHronika.rs