Početna Travel Club 45. Germany Travel Mart: Snažan nastup nemačke turističke industrije

45. Germany Travel Mart: Snažan nastup nemačke turističke industrije

0
Petra Hedorfer – predsednica upravnog odbora Turističke organizacije; Nema Zagrodnik – Marketing direktorka Wiesbaden Marketing GmbH; Tobia – zamenik direktora Tourismusverbandes Mecklenburg-Vorpommern

Turistička organizacija Nemačke (DZT) je organizovanjem 45. po redu GTM-a, najvažnijeg prodajnog događaja za nemački dolazni turizam, upisala još jedno uspešno poglavlje u istoriju GTM-a.

O ovome svedoči i anketa koju je DZT sprovela po završetku dvodnevnog workshopa u kojoj su nemački ponuđači iz oblasti turizma imali priliku da daju svoju ocenu događaja.

Anketa je pokazala da je 18% njih prvi put prezentovalo svoju ponudu na GTM-u, 81% je učestvovalo makar po drugi put dok je preko 38% ponuđača učestvovalo više od 10 puta.

Ocena samog događaja je još bolja nego prethodne godine: 98% ponuđača je bilo zadovoljno ili veoma zadovoljno svojim učešćem (naspram prošlogodišnjih 94%); 94% se izjasnilo da želi da učestvuje i iduće godine; 85% je ocenilo GTM kao dobru ili veoma dobru platformu za sklapanje novih poslova; 80% je ostvarilo makar 6 novih kontakata sa KAM menadžerima – od kojih je preko polovine pridobilo više od 10 novih kontakata.

Na 45. GTM-u koji je održan u periodu od 12. do 14. maja 2019. u Vizbadenu učestvovalo je više od 500 profesionalaca industrije turizma iz celog sveta kao i stručni novinari iz svih emitivnih tržišta.

Tokom edukativnog programa Turistička organizacija Nemačke i njeni partneri su gostima iz celog sveta pružili informacije o novim trendovima, razvoju i turističkim ponudama Nemačke. Oko tri stotine predstavnika iz oblasti hotelijerstva, transporta, agencije za dolazni turizam i lokalnih i regionalnih turističkih organizacija su tokom dvodnevnog workshopa organizovanom u RheinMein Kongresnom Centru prezentovali širok dijapazon i kvalitet svojih ponuda stručnoj publici iz celog sveta. Tom prilikom je, korišćenjem networking tool-a zakazano čak 18.000 termina za sastanke.

Učesnici su ove godine naročito pohvalili plan, program i organizaciju događaja a pozitivne utiske su ostavili i organizovani obilasci Vizbadena, kao i upotreba javnog prevoza u svrhu očuvanja životne sredine.

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke, je zaključila: „Ovogodišnji GTM je još jedan u nizu pokazatelja o tome koliko menadžeri turističke industrije iz celog sveta cene i poštuju spregu efikasne organizacije sa jedne, i ličnog kontakta sa druge strane. Zahvaljujem se odgovornim licima grada Vizbadena, organizacionom timu Wiesbaden Marketing GmbH i HA Hessen Agentur GmbH kao i svima ostalima koji su učestvovali, na zaista profesionalnoj organizaciji. Oni su partnerima Nemačke turističke organizacije pružili odličan okvir za uspešno poslovanje.“

Martin Michel, generalni direktor kompanije Wiesbaden Marketing GmbH, dodaje: „Mi smo, u tome što smo bili domaćin GTM-a, videli veilku šansu da naš grad direktno predstavimo donosiocima odluka u turističkoj industriji. Sigurni smo da će ovogodišnji GTM dati jasne podstreke i doprinose u pozicioniranju Vizbadena kao grad kulture koji treba da bude upisan kao destinacija na mapi internacionalnog tržišta.”

Organizacija savremenih događaja:

Komunikacija na social media kanalima i Green Event I ove godine je, sa ciljem da prezentuje događaj što širem auditorijumu, Turistička organizacija Nemačke u svoju komunikaciju uključila social media kanale, kao na primer

Twitter sa hashtag-om #gtm2019.

GTM se od 2012. godine realizuje kao Green Event, pa se i ovog puta vodilo računa o aspektima ekološke održivosti. To, na primer, uključuje podršku učesnicima u organizovanju svog prevoza na ekološki prihvatljiv način (na primer vozom), organizaciju keteringa iz regionalnih izvora, prestanak korišćenja posuđa za jednokratnu upotrebu i uključivanje javnog prevoza u organizaciju događaja.

Uručivanje pehara

Završetak GTM-a obeležava jedna lepa tradicija. Naime, grad domaćin predaje GTM pehar svom nasledniku – destinaciji koja će iduće godine biti domaćin, što je ovog puta savezna pokrajina Meklenburg – Zapadna Pomerania, gde će se, u gradovima Rostok i Šverin održati GTM 2020. u periodu od 10. do 12. maja.

Turistička organizacija Nemačke

DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička organizacija Nemačke koja ima za cilj predstavljanje Nemačke kao turističke destinacije. DZT ima sedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za ekonomiju i energetiku (BMWe), na osnovu odluke nemačkog parlamenta. DZT kreira i sprovodi strategije i aktivnosti u cilju negovanja pozitivnog imidža Nemačke kao turističke destinacije u inostranstvu i podsticanja turističkih poseta Nemačkoj, preko svojih 31 predstavništava širom sveta. Više informacija je dostupno na internet stranici našeg press centra: www.germany.travel/presse.

Foto: Promo