Početna Travel Club Program prekogranične saradnje Interreg – IPA Mađarska – Srbija: “Integrisani razvoj prirodnog...

Program prekogranične saradnje Interreg – IPA Mađarska – Srbija: “Integrisani razvoj prirodnog i kulturnog turizma u regionu Tise”

U okviru Programa prekogranične saradnje Interreg – IPA Mađarska –Srbija, u toku je implementacija projekta “Integrisani razvoj prirodnog i kulturnog turizma u regionu Tise”- IDENTIS; HUSRB/1602/31/0048.

Projekat se sprovodi u periodu 01.05.2018-31.07.2020. god. Ukupna vrednost projekta je 249.709,70 evra, od čega Evropska unija sufinansira 85% troškova projekta, odnosno 206 303,25 evra. Sredstva za sufinansiranje projekta u iznosu od 15% obezbeđena su od strane Pokrajinskog sekretarijata za finansije.

Region Vojvodine i Županije Čongrad do sada nisu imali zajednički definisane proizvode i usluge iz oblasti turizma koje su zajednički promovisane i brendirane. Kroz ovaj projekat stvaramo novu i inovativnu osnovu za budući zajednički razvoj i promociju turizma.

Projekat ima za cilj unapređenje zajedničke turističke ponude u prekograničnom regionu, povećanje broja poseta prirodnim i kulturnim turističkim destinacijama u regionu Tise, što će dovesti do povećanja broja turista i noćenja, kao i prihoda u turističkom sektoru i uslužnoj delatnosti. Jedan od prioriteta projekta je bio izrada zajedničkog strateškog dokumenta. koji će definisati dalje korake i akcije u vezi sa razvojem zajedničkih turističkih usluga u prekograničnom regionu.

Projekat je fokusiran na rešavanje postojećeg problema, nedostatka zajedničke turističke ponude, pre svega prekograničnih turističkih ruta, koje mogu pokrenuti promociju ove oblasti i biti generator razvoja turizma u regionu. Partneri su u okviru implementacije projekta, definisali jedinstvene prednosti koju ovaj region može da ponudi svojim stanovnicima, ali najviše turistima. Tisa obiluje prirodnim lepotama i predstavlja izuzetan potencijal za razvoj turizma koji omogućava celokupni društveno-ekonomski razvoj regije uključivanjem različitih učesnika u sam proces promocije proizvoda i ruta.

Zahvaljujući velikom broju projektnih aktivnosti koje su realizovane i na osnovu zajedničke analize partnera i stejkholdera, definisane su sledeće turističke rute: seoski (ruralni) turizam, Wellness i spa turizam, aktivni i eko turizam, kulturni turizam i industrijsko nasleđe, koje će biti brendirane i promovisane u toku implementacije projekta. Marketing obuhvata digitalnu i ne-digitalnu promociju, kao i korišćenje android i IOS platformi.

Na sajtu www.identisonline.com, kao i društvenim mrežama Facebook i Instagram Identis projekta su tekstualno i vizuelno kroz fotografije i video materijal, obrađene najvažnije turističke lokacije u Potiskom regionu Vojvodine i u Čongrad Županiji.

Foto: Promo