Početna Intervju dana “Summer 2021”: Danilo Kalezić – Fokus Porto Montenegra je na privatnim jahting...

“Summer 2021”: Danilo Kalezić – Fokus Porto Montenegra je na privatnim jahting čarterima, privatnim avionima, ali i individualnim komercijalnim dolascima

0

Kompanija Color Media Communications organizuje onlajn konferenciju “Summer 2021”: kako se destinacije, festivali i hoteli pripremaju za letnju sezonu. Svi zainteresovani konferenciju će moći da prate uživo 27. maja sa početkom u 9.30 h na YouTube kanalu Color Media Communications.

Zvanični partner konferencije je Porto Montenegro – Diplomatic Club.

Diplomatski Krug je unikatna platforma sa sedištem u Crnoj Gori koja nudi pristup širokom spektru pogodnosti u Porto Montenegro naselju i marini. Zaposleni u regionalnim diplomatskim organizacijama, imaju pravo na jednogodišnje besplatno članstvo, koje je prošireno i na članove njihovih porodica. Članovi Diplomatskog Kruga će kroz personalizovane pozivnice biti obavešteni o prvoklasnim događajima koji se dešavaju u naselju i hotelu Regent Porto Montenegro.

 Pred nama je još jedno leto tokom kojeg će oni koji budu išli na odmor – putovati sa maskama na licu. Nekima od njih trebaće negativan PCR-test, drugima potvrda o tome da su revakcinisani. A svima nama odmor je nakon više od godinu dana pandemije – više nego potreban. Makar otišli na dnevnu turu vozom do Vršca ili na neka daleka, egzotična ostrva.

Kako se destinacije, veliki festivali i hoteli spremaju za letnju sezonu čućemo od ljudi koji vode hotele, turističke organizacije i gradove u našem regionu i širom Mediterana.

Jedan od učesnika konferencije “Summer 2021” je Danilo Kalezić, senior PR & Marketing Manager, Porto Montenegro.

Kako će izgledati sezona koja je pred vama i šta ste naučili na osnovu prethodne pandemijske letnje sezone? Koje se greške ne smeju ponoviti?

– Nije lako predvideti sezonu koja je pred nama, obzirom da su naša dva glavna tržišta, pored regiona, Rusija i Velika Britanija, a ni jedna od ove dve zemlje još uvek nije dozvolila letove ka Crnoj Gori. Sa druge strane, vidimo veliki interes iz zemalja kao što su USA, a brojke iz regiona su načelno više nego 2019. godine. Naravno, postoji mnogo last minute booking-a, ali se čini kao da će ova sezona biti izuzetno uspešna. Prethodna sezona se ne može smatrati klasičnom sezonom, jer nije bilo logističkih mogućnosti za normalan rad, što nije slučaj sa ovom godinom.

Koliko je važna komunikacija u “borbi” za turiste tokom pandemije virusa korona i na kakvim porukama insistirate?

– Izuzetno je važna jednostavna, jasna, brza informacija koja će na najlakši način da prenese sve bitne informacije u komunikaciji sa klijentom u vezi sa kovid merama u zemlji u koju dolazi, PCR test detalji, logistika vakcinacije. Insistiramo na što jasnijim pouzdanim informacijama koje dolaze od relevantnih izvora.

Uz pretpostavku da će preovladavati individualni dolasci i “last minute”, na čemu će biti  fokus vaše ponude?

– Fokus Porto Montenegra je na privatnim jahting čarterima, privatnim avionima, ali i individualnim komercijalnim dolascima gostiju iz regiona, ali i tržišta kao što su Turska, GCC, kao i naravno Evropa i Rusija (ako i kad to bude bilo moguće).