FK Vojvodina je prepoznatljiv brend na svim meridijanima. U prilog tome govori i najava saradnje sa američkim Šarlotom, članom MLS lige. Klubovi planiraju zajedničke inicijative i akcije koje će biti na obostranu korist.
Predsednik FK Vojvodina, Dragoljub Zbiljić, istakao je značaj ove najavljene saradnje.
“Verujemo da će ovaj korak doprineti razvoju oba kluba, jačanju prijateljskih veza i unapređenju fudbala i sportskih vrednosti s obe strane Atlantik”, rekao je prvi čovek “Stare dame“.
Najava saradnje otvorila je prostor za buduće projekte u oblasti razvoja mladih talenata, treninga i struke, sa ciljem da oba kluba imaju koristi od razmene znanja i iskustava.
Ovakav pristup FK Vojvodine predstavlja značajan korak ka jačanju međunarodnih veza i daljoj promociji i širenju kluba.
Američki Šarlot se brzo na tamošnjem fudbalskom tržištu pozicionirao kao klub s ambicijama i jednim od modernijih predstavnika MLS‑a. Ovaj tim smatra se idealnom adresom za razvoj fudbala u SAD i bitnim faktorom kada se govori o celokupnom razvoju najpopularnijeg sporta na planeti.
Prosečna poseta na mečevima Šarlota iznosi oko 35.000 gledalaca, što dovoljno govori o njegovoj popularnosti. Prošlu sezonu završili su na 5. mestu Istočne konferencije MLS lige.
Izvor: fkvojvodina.rs
Foto: FK Vojvodina

















































