Početna Aktuelno VOLONTERSKE PRIČE: Milena Dobrilović – Divan je osećaj kada znate da ste...

VOLONTERSKE PRIČE: Milena Dobrilović – Divan je osećaj kada znate da ste nekome ulepšali dan

0

Akcija “Pomozimo našim starijim sugrađanima” koju je pokrenula kompanija Color Media Communications, naišla je na veliki odziv Novosađana koji rado pomažu starijim i najugroženijim građanima oko snabdevanja namirnicama, lekovima, ili pak šetnji kućnih ljubimaca, budući da im je izlazak na ulice grada zabranjen usled proglašenja vanrednog stanja zbog pandemije virusa korona.

Među našim volonterima našla se i tridesetogodišnja Milena Dobrilović, trenutno zaposlena u jednom kafiću u Novom Sadu, kojoj ovo nije prvi put da se bavi humanitarnim radom, a koja se za volontiranje prijavila čim je shvatila da će imati dovoljno slobodnog vremena da pomogne onima u nevolji.

“Ljudi su veoma zahvalni i čini se da izdržavaju u ovoj situaciji na što je moguće bolji način, odnosno najbolje što umeju. Stariji sugrađani kojima pomažem su izuzetno ljubazni i nasmejani i trude se da život prilagode novonastaloj situaciji i da što lakše “izguraju” kroz sve ovo”, kaže Milena koja trenutno namirnice i lekove redovno nosi na nekoliko adresa u svom komšiluku, a svim mladim ljudima koji se još uvek nisu prijavili za volontiranje poručuje sledeće:

“Svako ko ima i trunku volje trebalo bi da se uključi u akcije pomoći najugroženijim sugrađanima koji se nalaze u kućnoj izolaciji, jer je osećaj zaista divan kada znate da ste nekome pomogli da što lakše “pregura” dan. Meni lično volontiranje pomaže da se osećam korisno, jer trenutno ne radim, pa mi pomaganje drugima ispunjava dan i osećam se mnogo dobro zbog činjenice da pomažem najugroženijim sugrađanima. Korist je u ovom slučaju obostrana, jer nije lepo samo onima kojima je potrebno nešto da se učini, već neke benefite imamo i mi koji im pomažemo”, objašnjava naša sagovornica i dodaje da u ovakvoj situaciji nema mesta za sramotu, te da svi građani koji spadaju u ugroženu grupu treba što pre da se jave na raspoložive brojeve telefona i potraže pomoć, jer “jedino o čemu sada treba da razmišljamo jeste da se adekvatno zaštitimo i da ova situacija prođe što pre” – poručuje Milena za kraj našeg razgovora.

Svi stariji građani sa teritorije Novog Sada (60+) kojima je potrebna pomoć prilikom nabavke osnovnih životnih namirnica, plaćanja računa, šetnje kućnih je i drugih poslova koje treba da obave izvan svojih stanova i kuća, mogu da se jave na telefon: 021/472-05-12 i 063/37-60-80 svakim radnim danom od 09.00 do 16.00, a vikendom od 09.00 do 14.00 časova.

Call-centar CMC radi u saradnji sa Gradom Novim Sadom i Crvenim krstom Novog Sada. Svi volonteri CMC imaće i legitimacije Crvenog krsta.

Pozivamo sve prijatelje kompanije i naše sugrađane koji žele da nam pomognu da se jave na navedeni broj telefona.

Autor: NsHronika
Foto: Pixabay