Početna Gradske teme Imate porodicu sa 4 ili 5 generacija? Pošaljite nam vašu priču, a...

Imate porodicu sa 4 ili 5 generacija? Pošaljite nam vašu priču, a mi ćemo vas nagraditi za negovanje porodičnih vrednosti i međugeneracijsku solidarnost!

0

U okviru kampanje za osnaživanje žena u ruralnim sredinama Žene žive i na selu”, kompanija Biomelem čija je priča zasnovana na porodičnoj i zajedničkoj srpskoj tradiciji u sakupljanju lekovitog bilja, odlučila je da pokloni pakete svojih proizvoda za zdravu, jaku i lepu kosu svima koji neguju porodične vrednosti i tradiciju i to na sledeći način:

  • Svako ko pošalje fotografiju na kojoj se nalaze četiri generacije: prabaka, baka, majka i ćerka / pradeka, deka, otac i sin, dobija jedno porodično pakovanje “Biomelem” šampona.
  • Svako ko pošalje fotografiju sa pet generacija: čukunbaka, prabaka, baka, majka i ćerka / čukundeka, pradeka, deka, otac i sin, dobija godišnje pakovanje “Biomelem” šampona.

Priče već lagano stižu na adresu naše redakcije, a mi čekamo baš vašu, da vas nagradimo za negovanje porodičnih vrednosti i međugeneracijsku solidarnost!

Fotografije i priče koje je opisuju možete poslati putem mejla: maja.miskovic.cpg@gmail.com

“Biomelem” šamponi proizvedeni su od lekovitog bilja i sastojaka pomoću kojih neguju, osvežavaju i kondicioniraju kosu dajući joj prirodan sjaj. Ne sadrže etoksilovane substance, sulfate, parabene i silikone. Sadrže blage površinski aktivne materije koje daju finu kremastu penu i lako se ispiraju, lipo aminokiseline i peptide bitne za negu kose, natrijum hijaluronat koji hidrira kožu glave sprečavajući prekomerno lučenje sebuma (mašćenje kose) sastojke na bazi šećera koji daju zdrav sjaj kosi i miris bez alergena.

Kampanja “Žene žive i na selu”, čiji je cilj osnaživanje žena u ruralnim sredinama, borba protiv porodišnog nasilja, kao i podizanje svesti o značaju preventivnih zdravstvenih pregleda, simbolično je pokrenuta 8. marta 2019. godine statusnom konferencijom održanom u Domu Narodne skupštine Republike Srbije, nakon čega je održano ukupno 10 tribina tokom ove godine i to u: Staroj Pazovi, Novom Pazaru, Kucuri, Sremskoj Mitrovici, Begeču, Gornjoj Trepči, selu Lučica, Gamzigradu, Novom Žedniku i u Banatskom Velikom Selu.

Kampanja koju organizuje Color Media Communications sprovodi se pod pokroviteljstvom Predsednice Narodne skupštine Republike Srbije, Ministarstva za rad, boračka i socijalna pitanja, Ministarstva bez portfelja, zaduženog za demografiju i populacionu politiku, Kancelarije za ljudska i manjinska prava, Centra za lokalnu demokratiju i Pošte Srbije.