Početna Gradske teme IV regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima

IV regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima

konferencija-posvecena-manjinskim-medijima-960x600

IV Regionalna konferencija posvećena manjinskim i lokalnim medijima održaće se 5. novembra u Beogradu, u Asocijaciji medija Srbije, pod nazivom Razvoj medijskih brendova – da li smo spremni na promene?

Konferenciju organizuju Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media i Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu i javno informisanje AP Vojvodine, Delegacije EU u Srbiji i EU Info Centra.

Težište ovogodišnje konferencije biće na temama i razrešavanju dilema kako manjinski mediji u Srbiji i regionu razvijaju brendove svojih medija i koliko su menadžmenti medija spremni da eksperimentišu sa svojim medija  brendom/brendovima.

Na konferenciji će se postaviti i pitanje u kolikoj meri se tržište uključuje u proces razvoja manjinskih medijskih brendova i da li je horizontalno i vertikalno povezivanje manjinskih i lokalnih medija – novina ili jedini izlaz. Učesnici konferencije, renomirani stručnjaci iz Srbije i regiona i zainteresovana šira javnost takođe će imati priliku da sagledaju medijsku sadašnjicu kroz pokušaj da odgovore na pitanje da li je proces promena u medijima indikator prevazilaženja dominacije politike  u životu društva?

Cilj konferencije jeste da se kroz tri panela kod manjinskih i lokalnih medija unapredi razumevanje za potrebu i nužnost razvijanja novih komunikacionih strategija prema zajednicama sa kojima komuniciraju, prema novoj čitalačkoj publici i prema većinskom narodu i drugim manjinskim zajednicama kako bi ih zainteresovali za događanja u svojoj zajednici.

Konferencija počinje u 9:30 časova a kotizacija za učesnike je 10.000 dinara.

Prijavu na konferenciju možete popuniti u odeljku Prijavni list.

Generalni sponzor IV Regionalne konferencije posvećene manjinskim i lokalnim medijima je NLB Bank. Partneri konferencije su i kompanije Gorenje , Triglav i Bel Medic Group.

AGENDA KONFERENCIJE

I PANEL: FIZIKA I METAFIZIKA MEDIJA – SVET NA TACNI ILI U LONCU?

Moderacija: Kokai Péter, Magyar Szó

  • Zaneta Skerlev, BBC London
  • Robert Čoban, vlasnik izdavačke kuće Color Press Group
  • Zoltan Kozma, glavni urednik RTV Pannon
  • Ljubica Marković, Team Leader EU Info Centar
  • Atila Marton, odgovorni urednik 2. programa RTV Vojvodine

II PANEL: EKSPERIMENT KAO KLJUČ RAZVOJA

Moderacija: Nataša Heror, Heror Media Pont

  • Ladeja Godina Košir, su-osnivačica i izvršna direktorka Giacomelli Media Ltd
  • Branko Greganović, Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke
  • Narcis Selimić, Partner Research & Solutions
  • Tamara Krstić, direktorica marketinga, FIMEK i Pravni fakultet za privredu i pravosuđe, Novi Sad
  • Lynne Montgomery, potpredsednica Cotrugli Business School
  • Dubravka Urošević, Regional Account Director Universal Media tbc

III PANEL: PROMENE U LOKALNIM I MANJINSKIM MEDIJIMA

Moderacija: Jurij Giacomelli, osnivač i izvršni direktor Giacomelli media Ltd

  • Bojan Brezigar, Predsednik UO Primorski dnevnik, Slovenija
  • Maurizio Tremul, Predsednik UO Italijanska Unija, Slovenija
  • Massimo Sbarbaro, osnivač i direktor Rubedo, Slovenija
  • Nataša Heror, osnivačica i direktorka, Heror Media Pont

PARTNERI KONFERENCIJE:
Magyar Szó, Media Change, Asocijacija medija Srbije, Heror Media Pont, Giacomelli media & Centar za razvoj manjinskih i lokalnih medija

Mesto održavanja: Asocijacija medija Srbije, Ljube Jovanovića 9c, Beograd

Datum: četvrtak, 5. novembar 2015.

Autor: nshronika.rs

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here