Početna Gradske teme Novi direktna autobuska veza Beograda i Novog Sada s Budimpeštom

Novi direktna autobuska veza Beograda i Novog Sada s Budimpeštom

FlixBus, evropski sinonim za putovanja autobusom nastavlja jačanje mreže linija. Nakon što je pre samo dva meseca stigao u Srbiju, Beograd i Novi Sad povezaće se s Budimpeštom od 3. oktobra 2019. 4 puta dnevno. Time su Beograd i Novi Sad, uz Zagreb i Ljubljanu, povezani s još jednim najvećim raskršćem FlixBusa iz kojeg se može dalje nastaviti putovanje i u najudaljenije evropske destinacije.

„Zadovoljstvo nam je da najavimo čak četiri nova polaska dnevno u smeru Mađarske˝ – izjavio je Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije. „Ovo je samo još jedan dokaz kako naš inovativni poslovni model, koji spaja tehnologiju i tradicionalna autobuska preduzeća s prethodno temeljno isplaniranom mrežom linija, čini uspešnu formulu za zadovoljne putnike kao i za naše regionalne partnere na bilo kom tržištu širom Evrope” – dodao je Ante.

Osim što pružaju udobnost i dodatne pogodnosti putnicima, FlixBus u svakom autobusu obezbeđuje više prostora između sedišta, utičnice, besplatan internet, besplatan prtljag, ali i mogućnost otkazivanja ili promene rezervacije do 15 minuta pre polaska. Isto tako, pet FlixBus autobusa srpskog regionalnog partnera Sirmiumbus opremljeno je i rampama za invalide.

Poslovni model – najbolje od dva sveta

Korišćenjem međunarodnog jedinstvenog poslovnog modela koji je vrlo uspešan u Evropi, a čini se da uspeva i na tržištima regije poput hrvatskog, bosanskog i srpskog, FlixBus je uspeo da privuče milione putnika širom Evrope, te je stvorio hiljade novih poslova u industriji. FlixTim je zadužen za mrežno planiranje, korisničku podršku, upravljanje kvalitetom, marketing i prodaju, kao i za sistem prodaje karata, upravljanje cenama, pa i razvojem poslovanja – sve što je povezano s inovativnom tehnologijom. Regionalni autobuski partneri – većinom porodična preduzeća građena na generacijama uspeha – odgovorni su za besprekorno provođenje svakodnevnih vožnji i zelenu FlixBus flotu. Inovacije, preduzetnički duh i snažan globalni mobilni brend savršeno se uklopio s iskustvom i kvalitetom tradicionalnih malih i srednjih preduzeća.

Prednosti za FlixBus putnike

FlixBus putnici profitiraju od mnogobrojnih pogodnosti, pre svega od prioriteta kao što su sigurnost i udobnost.

Primenom digitalizacije u tradicionalnoj industriji prevoza putnika, FlixBus je uzdrmao tržište. Prvi je krenuo sa pružanjem usluga mobilne aplikacije uz dodatnu vrednost putniku, a integracijom u Google mapu putnicima je olakšano planiranje putovanja. Mogućnost kupovine karata online dostupna je i putnicima iz Srbije direktno iz vlastitih domova ili gde god se nalazili, bez čekanja u redovima na blagajnama autobuske stanice. Dostupnost 2.000 destinacija širom 28 evropskih zemalja i SAD-a omogućila je i Srbiji da bude deo ove velike zelene mreže autobuskih linija.

Povezivanje Beograda i Novog Sada

Potpuno opremljeni autobusi prema visokim standardima FlixBusa svakodnevno će odlaziti s autobuske stanice u smeru Budimpešte, pa dodatno od Studentskog grada i Sava centra u smeru Zagreba i Ljubljane.

Prve zelene linije koje će povezivati Beograd i Novi Sad s Budimpeštom kreću 3. oktobra 2019. godine. Prodaja karata je otvorena, a karte će biti dostupne putem veb-stranice www.FlixBus.rs u domaćoj valuti (RSD), putem besplatne mobilne FlixBus aplikacije ili kod više od 200 prodajnih partnera FlixBusa širom Srbije.

FlixBus je mladi, evropski auto-prevoznik osnovan 2013. godine, koji pruža drugačiju uslugu putovanja širom Evrope, sa posebnom pažnjom na udobnost, ekologiju i dostupnost svačijem džepu. Zahvaljujući vrhunskom planiranju mreže linija i upotrebi modernih informacionih tehnologija, FlixBus nudi 350.000 autobuskih linija dnevno i 2.000 destinacija u 28 evropskih država, to je ujedno i najveća evropska mreža međugradskih linija. Osnovan u Nemačkoj, nekadašnji start-up je od samog početka prigrlio iskustvo i kvalitet regionalnih malih i srednjih preduzeća, te sa njima uspešno sarađuje. Sa sedištem u Berlinu, Minhenu, Parizu, Milanu, Zagrebu, Amsterdamu, Stokholmu, Arhusu, Pragu, Budimpešti, Los Anđelesu, Bukurešutu, Madridu, Varšavi, Briselu, Njujorku, Moscovi, Kijevu i Beogradu FlixBus timovi bave se planiranjem mreže linija, korisničkom podrškom, kvalitetom, marketingom i prodajom, kao i procesom planiranja poslovnog i tehnološkog razvoja. Regionalni partneri, auto-prevoznici su najčešće uspešna porodična preduzeća stvarana kroz generacije, odgovorna su za svakodnevno obavljanje prevoza putnika i flotu zelenih autobusa, koji se odlikuju najvišim standardima udobnosti i sigurnosti. Inovacije, preduzetnički duh i snažan međunarodni brend u kombinaciji sa iskustvom i kvalitetom tradicionalnih auto-prevoznika, čine snažnu mrežu autobuskih linija unutar Evrope. Ovaj jedinstveni međunarodni poslovni model omogućio je zelenim FlixBus-evima milione putnika iz cele Evrope te stvorio hiljade novih radnih mesta.

Foto: Promo/ Srđan Ilić