Početna Gradske teme Novosađani se sve manje žale ombudsmanu

Novosađani se sve manje žale ombudsmanu

Tokom prethodne godine zaštitniku građana grada Novog Sada obratila su se 842 građanina, od čega je 207 podnelo pritužbu, navodi se u godišnjem izveštaju dostavljenom Skupštini grada.

Broj podnetih pritužbi je manji nego u 2015. godini, a sugrađani su se obraćali gradskom ombudsmanu lično, mejlom, poštom, preko sajta ili “Fejsbuk” stranice. Pet predmeta zaštitnik građana pokrenuo je po sopstvenoj inicijativi.

Najviše pritužbi je podneto protiv Gradske uprave za inspekcijske poslove, JP “Zavod za izgradnju grada”, Gradske poreske uprave, Gradske uprave za urbanizam i stambene poslove, Centra za socijalni rad i JKP “Informatika”.

Kako naglašavaju iz institucije zaštitnika građana, pritužbi nije bilo na gradske uprave za zdravstvo, za sport i omladinu, za obrazovanje, za privredu i za zaštitu životne sredine, JP SPC “Vojvodina”, JP “Urbanizam”, JKP “Put” i gotovo sve ustanove koje je osnovao Grad Novi Sad.

– Broj podnetih pritužbi nije pokazatelj kvaliteta rada organa uprave, s obzirom na to da se pritužbe u najvećem broju podnose na rad organa s kojima građani imaju najviše kontakta prilikom ostvarivanja svojih prava – naglašeno je u izveštaju.

Građani mogu da se obrate ombudsmanu na nekoliko načina: usmeno u prostorijama u Ulici Vojvođanskih brigada 17 svakog radnog dana od 9 do 14 časova, poštom na navedenu adresu, mejlom na adresu zastitnikgrađana.­novisad.rs, putem “Fejsbuk” stranice ili sajta zastitnikgradjana.novisad.rs. Takođe, pritužbe se mogu podneti i na mađarskom, rusinskom i slovačkom jeziku.

Izvor: Dnevnik
Foto: Ilustracija/Pixabay

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here