Početna Gradske teme Redovi za kartu za “EXIT”: Popunjeno već 70% kapaciteta festivala

Redovi za kartu za “EXIT”: Popunjeno već 70% kapaciteta festivala

0

13254253_10154154181983698_2785078319844175997_n

Do “Exita” je ostalo nepunih sedam nedelja, a već je popunjeno 70% kapaciteta festivala koji će se održati od 7. do 10. jula na Petrovaradinskoj tvrđavi, kaže se u saopštenju organizatora.

Prodato je preko 30.000 ulaznica, što predstavlja novi rekord za ovaj period godine. U petak u podne, počela je prodaja i jednodnevnih ulaznica za “Exit”, a redovi ispred centralnih blagajni prodajne mreže “Gigstix” bili su formirani nekoliko sati pre otvaranja blagajni.

Prvi dan prodaje dnevnih ulaznica oborio je sve rekorde u prodaji, pa su online serveri zbog do sada nezabeleženog interesovanja bili u padu. Ubrzo nakon dizanja servera rasprodate su i dodatne količine ulaznica po poklon ceni, pa se sada jednodnevne ulaznice mogu naći po novoj promo ceni od 2.490 i 2.990 dinara, što predstavlja popust od 35% u odnosu na krajnje cene.

Sve koji žele da nabave ulaznice za “Exit” po povoljnijim cenama savetujemo da požure, jer je njihov broj ograničen i očekuje se da će biti rasprodate u kratkom roku.

I ove godine brojni posetioci iz celog sveta dolaze u Novi Sad i Srbiju, na “Exit” festival. Sudeći prema dosadašnjim prodatim ulaznicama, može se proceniti da i ovog leta posetioci dolaze sa svih kontinenata, iz više od 60 zemalja sveta.

Tu su već tradicionalno prisutne i neke od najudaljenijih destinacija poput Japana, Brazila, Novog Zelanda, Australije i Kine, te gotovo svih zemalja Evrope. Očekivano prednjače gosti iz Velike Britanije i Holandije, a porast prodaje beleži se u Rusiji, Grčkoj i Turskoj, dok se u Francuskoj i Španiji polako ali sigurno povećava interesovanje za ovu manifestaciju.

Posebno interesovanje prirodno vlada u susednim zemljama, gde prednjače Hrvatska, BiH i Bugarska, dok ih u stopu prate i Rumunija, Mađarska i Bugarska, a ove godine se očekuje i prvi veći broj gostiju iz Austrije.

Izvor: Mojnovisad.com
Foto: EXIT