Početna Gradske teme Zajedničkim projektima učinimo Novi Sad Evropskom prestonicom kulture 2021. godine i ucrtajmo...

Zajedničkim projektima učinimo Novi Sad Evropskom prestonicom kulture 2021. godine i ucrtajmo se na mapu sveta!

1

U Kulturnom centru Novog Sada, održana je konferencija za novinare, na kojoj je upućen poziv za predlaganje idejnih projekata kojima će Novi Sad, 23. oktobra u Briselu, konkurisati za kandidaturu Evropske prestonice kulture.

Ciljeve ovog projekta predstavili su dr Andrej Fajgelj (Predsednik Organizacionog odbora Novi Sad 2021), Momčilo Bajac (Predsednik Programskog saveta Novi Sad 2021) i Dragana Rajić (Predstavnik tima za sastavljanje aplikacije 2021).

2

Dr Fajgelj je istakao važnost ovog projekta i izrazio želju i nadanje da će svaki pojedinac, svojim idejama, doprineti da Novi Sad zablista na mapi sveta.

„Moramo zaboraviti na sve razlike koje nas dele i ujediniti se radi zajedničkog cilja. Projekat traje godinu dana i potrebno je da tih 365 dana ima kvalitetan sadržaj, koji će biti zanimljiv i interesntan za ljude koji će iz drugih krajeva sveta poželeti da dođu u naš grad.“

3

Momčilo Bajac je predstavio program i sadržaj projekta, navodeći da je suštinsko pitanje, šta kultura može da učini za grad i naglasio da ono što sada uložimo u Novi Sad, u velikoj meri će uticati na ono šta će Novi Sad moći da pruži nekim budućim generacijama koje dolaze.

Svoja idejna rešenja mogu da pošalju svi zainteresovani, pojedinci, institucije, preduzetnici, a sve informacije o apliciranju kao i smernice projektnih ideja, naši građani mogu pronaći na sajtu KCNS, kao i na sajtu Novi Sad 2021. Opštine koje su pored Novog Sada uključene u projekat su Beočin, Irig i Sremski Karlovci, rekla je Dragana Rajić i istakla da je rok za konkurisanje 15. maj 2015. godine.

Na radnom sastanku koji je upriličen neposredno pred konferenciju za novinare, Andrej Fajgelj i Momčilo Bajac su sa predstavnicima medijskih kuća diskutovali o važnosti predstavljanja projekta Novi Sad 2021, širem auditorijumu, i usaglasili stavove oko strategija koje se moraju preduzeti kako bi se ovaj projekat u dovoljnoj meri promovisao putem sredstava informisanja i imao kontinuiranu medijsku kampanju narednih šest godina.

Autor: Bojana Šević
Foto: Ljiljana Kozarev

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here