Početna NStyle Deichmann Fashion Talk: Afrodita Bajić – Modi su potrebni marketing, promocija i...

Deichmann Fashion Talk: Afrodita Bajić – Modi su potrebni marketing, promocija i prodaja

Prva modna konferencija namenjena modnoj industriji , influenserima iz ove oblasti, mladim kreatorima, modnim novinarima, modnim fotografima i svima koji vole i prate modu pod nazivom “Deichmann Fashion Talk” održana je 16. oktobra u hotelu Metropol u Beogradu. Pored ostalih, ovaj događaj je svojim prisustvom uveličala i Milica Pavlović, prva brend ambasadorka kompanije Deichmann kod nas.

Moderatorka drugog panela koji je nosio naziv „Modno tržište u SEE regionu“ bila je novinarka Aida Đedović, a govorile su: Afrodita Bajić ispred modne kuće „Afrodita Mode Collection“, Slađana Milojević ispred „Fashion Aparel Cluster Serbia“, Maruška Topalović, vlasnica studia „Maruška“, Ljiljana Andrijašević, marketing direktorka brenda „Mona“, Suzana Perić, modni kreator i Vesna Jugović de Vinča predsednica kompanije „MissYu“.

Afrodita Bajić je diplomirana pravnica, vlasnica i zamenica direktora “Afrodite Mode Collection”. Po struci je pravnica, a 1989. godine napustila je društvenu firmu i osnovala svoju modnu kuću AMC.

– Potrebni su i kvalitetni dizajneri, ali pored toga potrebni su i marketing, promocija, prodaja. Svi oni su potrebni i podjednako bitni da bi jedan model bio na pravi način prezentovan.

O tome šta je u Srbiji moda, rekla je:

– Nedostaje nam uvezanost – objasnila je rekavši prvo da nam je sve ostalo kvalitetno, ali da to nedostaje.

– Moraju svi elementi da budu uvezani i sinhronizovani da bi se očekivao rezultat.

O čemu se još diskutovalo tokom panela pogledajte u video snimku u nastavku: