Početna Politika Aleksandar Vučić: Pajtić plaća narodnim parama da ga hvale

Aleksandar Vučić: Pajtić plaća narodnim parama da ga hvale

aleksandar vucic tanjug

Premijer Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da je otkriće Saveta za borbu protiv korupcije da je lider DS-a Bojan Pajtić plaćao medijima da objave intervjue s njim, poput intervjua “Nedeljniku” za 400.000 dinara narodnih para – skandal.

Skandalozno je kad sam video da Pajtić svoj intervju „Nedeljniku” plaća narodnim i državnim parama – rekao je Vučić na pitanje novinara o nalazima Saveta, i konstatovao da „gori skandal na svetu ne postoji”.

Ja nikad nijedan intervju nisam platio.

Predsednik Vlade je naveo da je za njega izveštaj Saveta “bogom dani papir” jer je video kako se novac građana trošio na razne gluposti.

Premijer je zapitao novinare da li su bilo gde našli da je on bilo kome platio neki svoj intervju, osim emisije Televizije N-1 o medijima, u kojoj su, kako je primetio, o njemu rečene “najgrdnije stvari”.

To sam platio 800.000 dinara, a da nisam baš ni znao da se to plaća – primetio je premijer i, pošto je zapitao saradnike koje je to ministarastvo finansiralo, dodao:

Stručnjaci iz Ministarstva kulture su to platili. Savet za borbu protiv korupcije utvrdio je da je Pajtić od 2011. do 2014. iz budžeta isplatio više od 103 miliona dinara na ime troškova marketinga i oglašavanja u medijima. Vlada Vojvodine, po podacima te antikorupcijske institucije, samo tokom 2014. godine dala je 8,8 miliona dinara za “direktnu promociju aktivnosti pokrajinskih funkcionera”, za praćenje konferencija za štampu, produkcija TV i radio emisija, reklama, internet prezentacije…

Tako je “Nedeljniku” plaćeno 468.000 dinara za objavljivanje Pajtićevog intervjua, dok je magazinu “Vreme” dato 1,8 milion dinara za dodatak o “reklami i propagandi”.

Vučić je rekao da je veoma zainteresovan da vidi izveštaj Saveta te da je presrećan što je 2014. godine najmanje novca – a siguran je u to da je 2015. još manje – potrošeno na oglašavanje javnih preduzeća.

Na pitanje zašto Vlada, koja je osnivač Saveta, nije dostavila sve potrebne informacije, Vučić je rekao da će učiniti sve da Savetu pomogne da te papire dobije.

Niko me nije pitao za to, premijer se time ne bavi, ali ću danas na Vladi s oduševljenjem da ih zamolim – rekao je on.

Članica Saveta za borbu protiv korupcije Miroslava Milenović, predstavljajući izveštaj Saveta, rekla je i da je Jasna Matić svojevremeno kao državna sekretarka preko Ministarstva telekomunikacija plaćala svoju kolumnu “Digitalizacija” u “Kuriru”, kao i da su intervjui Rasima Ljajića finansirani preko Ministarstva telekomunikacija.

Časopis “Nedeljnik” najavio je tužbu protiv Saveta za borbu protiv korupcije zbog navoda u najnovijem izveštaju tog Vladinog tela. Kako se navodi, tužba će biti podneta jer je u izveštaju tog Vladinog tela piše da je intervju s liderom DS-a Bojanom Pajtićem taj časopis naplatio više od 400.000 dinara. “Nedeljnik” je saopštio da intervju s Pajtićem nije imao pet strana, već dve, te da je naplaćen promotivni tekst o Vojvodini, a ne taj intervju.

Časopis je, kako se navodi, u broju od 13. marta 2014. godine objavio promociju Vojvodine na pet strana s jasnom oznakom “Specijal”, u drugoj boji, s logom “vojvodina.org.gov.rs”, a na upit AP Vojvodine. Sav materijal je poslat iz AP Vojvodine, i naplaćen je po cenovniku, tako da se ne vidi, kažu u “Nedeljniku”, nijedan razlog zašto se taj časopis apostrofira kao problem, a posebno “plaćeni intervju na pet strana”.

Izvor: Dnevnik.rs
Foto: Tanjug

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here