Početna Aktuelno Četvrto izdanje “Coke Academy” za više od 100 kupaca iz ugostiteljskog sektora

Četvrto izdanje “Coke Academy” za više od 100 kupaca iz ugostiteljskog sektora

0

Koji trendovi i kakva budućnost očekuje sektor ugostiteljstva, kako pronaći i zadržati zaposlene, te kako unaprediti prodaju i profitabilnost u sektoru – teme su o kojima se razgovaralo na četvrtoj “Coke Academy”, specijalizovanoj akademiji koju za svoje kupce realizuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija.

Akademija je okupila više od 100 kupaca, koji su imali priliku da steknu znanja i čuju iskustva zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, kao i najistaknutijih stručnjaka iz HoReCa industrije u Srbiji.

“HoReCa je važan kanal za naš biznis. Želimo da nastavimo da razvijamo ovaj sektor, zajedno sa našim kupcima. Tome služe i inicijative kao što je ‘Coke Academy’ – da razgovaramo kako da unapredimo naš servis, kao i šta svi zajedno možemo bolje”, poručio je Mirko Gutić, direktor prodaje u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.

O značaju “Coke Academy” govorio je i Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija.

“Kroz ovu inicijativu naša kompanija donosi dodatu vrednost kupcima, a da to nije samo prodaja robe vrhunskih brendova ili investiranje u objekte. ‘Coke Academy’ donosi ono što niko ne može da nam oduzme, nešto neprocenjivo, a to je znanje”, rekao je Vučković.

U kojoj meri “Coke Academy” doprinosi osnaživanju i razvoju celokupnog HoReCa sektora Srbije, govore i učesnici.

“Suprug i ja se već pet godina bavimo ovim poslom i sa oduševljenjem smo prihvatili poziv za edukaciju. Moram da priznam da smo imali velika očekivanja, da smo zapravo dobili mnogo više od toga. Fenomenalni predavači i čelni ljudi iz kompanije, ponudili su nam načine kako da rešimo izazove. Takođe, posavetovali su nas i kako da se suočimo sa trendovima na tržištu koji se veoma brzo menjaju”, rekla je Jelena Malić iz Bečeja, vlasnica restorana “Baron koncept”.

“Ono što me je najviše zanimalo tiče se finansija. Čuli smo dosta konkretnih saveta za kreiranje i veličinu menija, kao i kako to direktno utiče na profitabilnost – to je nešto što ću poneti odavde i na čemu ću raditi”, istakao je Nikola Cvijan iz Kikinde, vlasnik “Banat bara”.

Integralni deo akademije koji je i ovaj put bio posebno zanimljiv svim učesnicima bila je panel diskusija “Kako do radnika u današnje vreme i kako ih zadržati?”. Na panelu su govorili Jovana Ivanović, direktorka sektora Ljudi i kultura u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, Mihaela Turner, direktorka za strateški razvoj u agenciji “Homepage”, Filip Ćirić, vlasnik “Homa” restorana, Aleksandar Škipić, vlasnik beogradskog restorana “Saša Bar” i Đorđije Stajkić, vlasnik “Tranzit bara”.

“Coke Academy” je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija, osmišljen sa ciljem pružanja podrške kupcima i osnaživanju njihovih biznisa. Do sada je kroz “Coke Academy” osnaženo preko 250 kupaca.

Foto: Coca-Cola HBC Srbija