Početna Gradske teme Novi Sad dobio nagradu za kreativnu destinaciju

Novi Sad dobio nagradu za kreativnu destinaciju

0

 

Na jubilarnom dvadesetom „Mesecu dizajna“ („Month of Design“) u Ljubljani, Novom Sadu je uručena prestižna nagrada za kreativnu destinaciju – „BIG SEE TOURISM DESIGN AWARDS 2021“. Nagradu je, nakon prezentacije promotivnog filma o Novom Sadu, primio direktor Turističke organizacije Grada Novog Sada Branislav Knežević.

Posebnost ove nagrade ogleda se u tome što je ona dodeljena za prvu godinu nakon početka pandemije koronavirusa kada su još uvek u jeku bile brojne restriktivne mere.

Novi Sad je u samo prethodnih pet godina dobio dve prestižne evropske titule – Omladinske prestonice Evrope 2019 i Evropske prestonice kulture 2022. Predstavnici i institucije kulture, lokalne privrede i brojni drugi činioci zaslužni su za to što je naš grad prepoznat kao kreativna destinacija. Prirodne lepote, kulturno-istorijska nasleđa, događaji, festivali i manifestacije prepoznatljiv su simbol „Srpske Atine“ – navodi Turistička organizacija Novog Sada.

TONS je 2021. godinu iskoristila da kroz brojne kreativne projekte radi na promociji našeg grada kao turističke destinacije. Kroz kampanje na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram, TONS je objavio više od 30 tematskih različitih promotivnih video snimaka, kao i brojnih blog priča i PR tekstova u domaćim i regionalnim medijima. Po prvi put Novi Sad je predstavljen i kroz kampanju na turističkom portalu „Trip Advisor“. Realizovane su i uspešne kampanje na televizijama sa nacionalnom i lokalnom frekvencijom, kao i kanalima koji se emituju putem kablovskih operatera, a nisu izostali ni reklamni sadržaji na bilbordima i „city light“ površinama u većim gradovima naše zemlje.

Ovo je samo deo projekata, saradnji i promocija koje su bile deo aktivnosti TONS-a tokom proteklih godina, a koje su rezultirale ovim značajnim priznanjem za kreativnost, a i predstavile su i uvertiru za veoma uspešnu 2022. godinu koja je na izmaku.

Nagrada „BIG SEE“ dodeljuje se od 2018. godine i pokrenuta je kao regionalno priznanje za sistematsko istraživanje i promociju kreativnosti i biznis potencijala Jugoistočne Evrope. Danas ona predstavlja doprinos jedinstvenosti i originalnosti kreativnih dostignuća iz oblasti arhitekture, enterijera, turizma, proizvodnog, modnog i dizajna drveta. Neki od kriterijuma kojim se dvanaestočlani internacionalni stručni žiri vodio prilikom ocenjivanja su inovativnost, inteligentan dizajn i originalnost, kulturna i društvena svest, estetika i emocija. Uz Novi Sad, u konkurenciji su bili bugarski Plovdiv, izraelski Tel Aviv i još preko 30 lokacija i destinacija.

Autor: NSHronika.rs
Foto: TONS