Početna Gradske teme Dva puta plaćaju istu uslugu: Novosađani se žale na preduzeće “Informatika”

Dva puta plaćaju istu uslugu: Novosađani se žale na preduzeće “Informatika”

0

informatika-logo

Stanari zgrade u ulici Miše Dimitrijevića 37 pokazali su nam račun na kojem se vidi da jednu komunalnu uslugu plaćaju dva puta.
Problem stanara sa Grbavice – kako objašnjavaju – najviše je vezan za “Sanos”, agenciju za čišćenje i održavanje objekata, sa kojom su posle tri godine saradnje krajem juna uspeli da raskinu ugovor.

U tome je posredovalo Javno komunalno preduzeće “Informatika”, koje im je putem svojih računa usluge te agencije i naplaćivalo.

Stanari objašnjavaju da je problem nastao zbog toga što im je istog dana – 1. jula – prestao ugovor sa “Sanosom” i počeo dvomesečni otkazni rok, tokom kojeg su toj agenciji i dalje dužni da plaćaju usluge – a istovremeno im je počeo i ugovor sa novom agencijom – zbog čega će za jul i avgust plaćati dva računa, za dva različita preduzeća, za istu uslugu.

Prema njihovom mišljenju, “Informatika” je bila dužna da im blagovremeno barem ukaže na tu, naizgled, apsurdnu situaciju.

Ipak, od “Informatike” smo dobili drugačiji odgovor. Tvrde da njihov sistem ne pokazuje da na računima te zgrade postoje dva preduzeća za isti servis. Takođe, objašnjavaju da se, u skladu sa procedurom, raskid ugovora pismenim putem šalje agenciji, uz odgovarajući broj potpisa stanara. Dodaju i da u slučaju dostavljanja raskida ugovora do 15-og u mesecu, taj ceo mesec takođe ulazi u otkazni rok.

Autor: RTV