Početna Gradske teme Greška osoblja u Kliničkom centru: Za smrt majke saznao tek kada je...

Greška osoblja u Kliničkom centru: Za smrt majke saznao tek kada je došao da je poseti u bolnici

klinicki_centar_vojvodine

Novosađanin Igor G. saznao je da mu je majka preminula pošto je došao da je poseti u Urgentni centar, a zbog greške lekarskog osoblja, nije mu stigao telegram obaveštenja.

Kako kaže za 021, njegova majka primljena je u Klinički centar Vojvodine 11. februara, a istog dana bila je i hitno operisana.

Međutim, žena je preminula nedelju dana kasnije jer mesecima nije uzimala lekove za drugo stanje od kojeg je bolovala. Pošto je preminula, osoblje njenog sina Igora nije obavestilo o tome, iako su po protokolu dužni da to urade.

Ovaj Novosađanin bio je šokiran kada je došao po majku u četvrtak, 19. februara kako bi je odveo kući, ali ga je dočekalo obaveštenje da mu je majka preminula.

“Lekar me je pogledao začuđeno i pitao se kako još uvek nisam znao, pošto je ona preminula dan pre toga. Rekao mi je i da mi je telegram sa obaveštenjem poslat, ali ga ja uopšte nisam dobio – do danas”, kaže on za 021.rs.

Da su njegove sumnje opravdane pokazalo se kada mu je juče, 26. februara stigao telegram obaveštenja sa Klinike za ortopediju, gde je premeštena nakon operacije.

Iz Kliničkog centra Vojvodine za 021 kažu da je do propusta došlo sa njihove strane i da se zbog toga izvinjavaju porodici.

“Zbog prevelikog obima posla na pomenutoj klinici, dogodio se propust i telegram nije poslat porodici. I u vezi sa tim, detaljno će se ispitati ko nije ispunio svoju dužnost. Porodici preminule pacijentkinje najiskrenije se izvinjava Klinika za ortopediju i izjavljuju duboko saučešće”, navodi se u odgovoru KCV.

Igor kaže da mu je neverovatno da se u 21. veku i dalje koristi telegram kao sredstvo obaveštenja o smrti.

“Imaju uvek naše telefone, zbog čega nas ne nazovu? Mnogo je brže i lakše svima, a izbegavaju se situacije poput ove, kada telegrami stižu sa danima zakašnjenja, ako uopšte i stignu”, kaže on.

Na pitanje zbog čega se i dalje koriste telegram, iz KCV kažu da je to zvanična praksa u upotrebi da se spreče malverzacije i informacije budu verodostojne.

“Ne obaveštava se putem elektronske pošte ili telefonske linije upravo zbog toga da bi se sprečile neprijatnosti, koje mogu u takvim situacijama da se dogode. Takođe moramo uzeti u obzir da nisu svi građani aktivni na svojim nalozima elektronske pošte. Ostajemo pri tome da je telegram najprimereniji situaciji u kojoj se izjavljuje saučešće”, kažu iz KCV za portal 021.rs.

Zbog ove neprijatnosti, Igor razmišlja o tužbi. “Prosto mi je neverovatno. Šta bi se desilo da nisam tada došao po majku? Zbog ovog propusta ću možda tužiti kliniku”, kaže ovaj Novosađanin.

Izvor: 021.rs

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here