Početna Gradske teme U Novom Sadu za pet godina izgrađeno pet bulevara

U Novom Sadu za pet godina izgrađeno pet bulevara

0

U gradnju pet bulevara na teritoriji Novog Sada, u periodu od 2015. do 2020. godine, uloženo je 4,4 milijarde dinara, podsećaju iz Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije i napominju da je ove godine planirana izrada projekta saobraćajnih površina, sa pratećom infrastrukturom, na Bulevaru cara Lazara, te da je za to predviđeno 55 miliona dinara iz gradskog buyeta.

– U cilju unapređenja uslova za efikasnije i bezbednije odvijanje saobraćaja, izgrađeno je više saobraćajnica bulevarskog tipa. Prilikom projektovanja gradskih saobraćajnica, stvorena je kompletna, sigurna i održiva mreža saobraćajne infrastrukture, koja odgovara svim učesnicima u saobraćaju – navedeno je na sajtu Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije.

Tokom 2015. godine, izgradnjom četvrte deonice, ukupne dužine oko 3.100 metara, Bulevar Evrope je povezan sa auto-putem Subotica – Beograd, a taj novi izlazno-ulazni pravac smanjio je gužve i rasteretio druge putne pravce u gradu.

Tri značajne saobraćajnice završene su 2019. godine. Nadležni objašnjavaju da su, izgradnjom saobraćajnih površina i prateće infrastrukture na Sentandrejskom putu, od Primorske do Velebitske, dužine 1.380 metara, regulisane gužve na veoma frekventnom tranzitnom putu i jednom od ulazno-izlaznih pravaca za Novi Sad, što je, pak, doprinelo i razvoju komunalne infrastrukture u delu grada preko kanala DTD. Izgradnjom produžetka Ulice Bate Brkića, odnosno deonice dužine 550 metara, od Bulevara Jovana Dučića do Futoškog puta, rasterećene su druge glavne saobraćajnice na Novom naselju, što je omogućilo i urbanizaciju naselja Satelit.

U okviru uređenja Kreativnog distrikta, Novosađanima poznatijeg kao Kineska četvrt, rekonstruisan je Bulevar despota Stefana, te izgrađena nova deonica, dužine 420 metara, od raskrsnice sa Šekspirovom ulicom do Mosta slobode.

Naredne, 2020. godine, Bulevar Jovana Dučića produžen je za oko 330 metara i spojen sa Ulicom Dragoslava Srejovića, što je veoma rasteretilo saobraćaj na Novosadskom putu, ali i omogućilo i ostvaren kontinualan tok saobraćaja od Bulevara oslobođenja do Ulice kralja Petra Prvog u Veterniku.

Izvor: Dnevnik
Foto: UGZI