Početna Travel Club AIR FRANCE: Nove digitalne usluge u avio-industriji

AIR FRANCE: Nove digitalne usluge u avio-industriji

0

U vremenu kada aplikacije više nisu novotarija, već pomoć na koju se oslanja većina korisnika pametnih uređaja, Air France je odlučio da krene korak napred i ponudi svojim putnicima nove usluge poput praćenja leta, prtljaga i informacija o transferu s aerodroma u realnom vremenu, rezervacije avio-karata u Fejsbuk Mesindžeru…

Glasovni asistent vas obaveštava o letu

Kako se sve češće koriste aplikacije kojima se upravlja glasovnim komandama, Air France je u svoju ponudu uvrstio i usluge kroz platforme s glasovnim asistentima. Gdegod da se nalaze, putnici Air France-a mogu sad da provere status svog leta, vreme dolaska i polaska, kao i informacije o uslugama na letu pomoću Google Asistenta, koji je dostupan na pametnim telefonima i urađejima.

“Hteo bih da saznam da li je moj let AF1234 otkazan”, “Zanima me da saznam koje su usluge u ponudi tokom leta AF1234”, “Želim da znam na koji terminal sleće let AF1234” su samo neka od pitanja koje putnici mogu da postave Gugl Asistentu. Air France već nudi ovu vrstu usluga putem Alekse, Amazonovog virtuelnog glasovong asistenta.

Luj, Air France-ov bot za ćaskanje, odgovara na devet različitih jezika

Luj, Air France-ov bot za ćaskanje informiše putnike sve vreme tokom njihovog leta putem aplikacije Fejsbuk Mesindžer, bez obzira na doba dana ili noći. Kako 10 miliona ljudi prati Air France na društvenim mrežama, kompanijin tim ljudi potpomognut botovima za ćaskanje odgovara na do 10.000 poruka dnevno na devet različlitih jezika. Štaviše, putem Mesindžera putnici će sad moći i da rezervišu karte bez napuštanja aplikacije.

Air France aplikacija, verni pratilac putnika

Sa 7 miliona preuzimanja, aplikacija Air France-a konstantno evoluira i nudi nove opcije putnicima tokom njihovog puta. Neke od najpopularnijih opcija su obaveštenje o transferu s aerodroma u realnom vremenu (informacije o rutama, javnom prevozu, itd.), vodič kroz aerodrom koji omogućava putnicima da lakše nađu svoj gejt, kao i praćenje prtljaga u realnom vremenu.

O avio-kompaniji Air France

Air France, globalna avio-kompanija inspirisana Francuskom, veliku pažnju polaže na visoke standarde i brigu o putnicima, te svaki let, širom Francuske, Evrope i sveta, pretvara u momenat čistog zadovoljstva.

Air France-KLM je vodeća grupa kada je u pitanju međunarodni saobraćaj iz Evrope. Zahvaljujući svojim brendovima Air France, KLM Royal Dutch Airlines i Transavia grupa je 2018. svojim putnicima ponudila mrežu letova od 314 destinacija u 116 država. Sa flotom od 548 operativnih vazduhoplova i prevezenih 101,4 miliona putnika u 2018, Air France-KLM dnevno izvede do 2300 letova, uglavnom iz svojih habova – aerodroma Šarl do Gol u Parizu i Amsterdam-Schiphol.

Air France-ov program za česte putnike, Flying Blue, sa 15 miliona aktivnih članova, jedan je od najuspešnijih u Evropi.

Air France-KLM, zajedno sa partnerima Delta Air Lines i Alitalia, čini najveće transatlantsko partnerstvo sa preko 275 letova dnevno.

Air France-KLM je takođe i član Sky Team avio-alijanse, u kojoj se nalazi 19 avio-kompanija koje putnicima nude pristup globalnoj mreži od preko 14.500 letova dnevno na više od 1.150 destinacija u 175 država.

Izvor: Promo
Foto: Promo